
У рішенні №1080-р/пк-пз від 31.01.2023 розглядається скарга про порушення законодавства, а саме: надання проект договору заповнений не в повному обсязі.
Скаржник зазначає, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної документації» у складі тендерної пропозиції повинні надати: 5) Заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю (Додаток № 4 до ТД).
Переможець надав у складі Пропозиції проект договору (файл: «5.проект договору», який повністю не заповнений, а саме — не заповнена вступна частина договору та не зазначено ID закупівлі, що передбачено у вступній частині договору (преамбулі), чим порушив вимоги Замовника.
Позиція АМКУ згідно рішення №1080-р/пк-пз від 31.01.2023 року.
Замовник зазначає, що Документація не містить вимоги щодо положень проекту договору, які підлягали заповненню, а отже, враховуючи, що наданий Переможцем проект договору заповнений, підстава Скарги є необґрунтованими та не підлягає задоволенню. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями у вигляді завантаження файлів у форматі PDF (Portable Document Format), де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), а саме: 5) заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю (Додаток № 4 до ТД). Додаток 4 Документації містить проект договору.
У складі Пропозиції Переможця містяться: — проект договору, в якому Переможцем зазначено інформацію в розділі 14 МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН (5. проект договору.pdf).
Разом з тим, наданий Переможцем проект договору не заповнений (в повному обсязі).
Дії Замовника
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Досвідчені юристи та спеціалісти нашої компанії допомагають учасникам грамотно скласти скаргу та подати її до Антимонопольного комітету України, Замовникам надати пояснення до органу Оскарження. Більш детальна інформація, ціни ТУТ.
Інформація отримана з сайту https://amcu.clarityapp.pro.